fredag 27. august 2010

Vaksine og en ny hverdag for Storebror

Ja, da har lillebror fått vaksinen sin... skrek som de fleste da stikkene kom... tittet stygt på legen etterpå, du dumme mann som gjør sånne ting! :)
Da venter vi bare å ser om det er noen bivirkninger denne gangen... sist fikk han litt ubehag utover ettermiddagen... så stikkpillene ligger klare også denne gangen!

Ellers har jo "hverdagen" vår kommet litt igang nå.... Storebror har begynt i barnehagen... den Norske barnehagen her på Gran Canaria. Ikke akkurat som barnehagene hjemme, men han får leke med andre barn... noe som er det viktigste for han akkurat nå!

Er en sliten liten gutt som kommer hjem på ettermiddagene da... Godt å slappe av litt på sofaen da...

Her ligger han å ser på film... nesten så han sovnet....

Ellers er uteområdet i barnehagen kun sand... med klatrestativer osv da... men sand sand og sand... En ganske så støvete gutt som kommer hjem! Sandalene må vaskes stort sett hver dag! Idag så de slik ut da han kom hjem... og idag var de vel egentlig ikke så ille! :) Gutten selv må også pent i dusjen hver kveld... for er ikke bare sandalene som er fulle av sand! Hihi, håret er umulig å få rent for sand!

5 kommentarer:

  1. Heisann :)

    Takk for kommentar på bloggen min! :) Bra du likte listene mine. Lykke til med stelleveskejakt :) Har giveaway på bloggen min nå så man kan vinne en av valgfri veske fra Willvin om du vil delta :)

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Så herlig for han å ha andre barn å leke med da :) Huff, vaksiner er ikke morro. Er det samme vaksinasjons program der som her hjemme?

    SvarSlett
  3. Hei du. Takk for koselig kommentar hos meg. Så kjekt du gjorde det for da fant jo jeg veien hit til deg. Koselig blogg, og spennende å følge dere som lever i en helt annen hverdag enn her i Norge.
    Hvor og hvorfor er dere der? (om jeg kan spørre..) :)
    Her er forresten høsten og sand/søle/gjørme tiden i full gang. Så barnehage outfiten ser virkelig ikke ut.. Jeg vet jo at sand over alt er et mareritt, men jeg hadde glemt hvor kjedelig det er med gjørme over alt!! Ha ha.. en husmors mareritt det der!!
    Ønsker dere en goood helg. :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  4. Hei! Og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Lykke til med hus-planlegging. Det er vanvittig mye fint og mye forskjellig. Vi kjøpte dette huset i fjor, og holder på å pusse opp.... Uæææ det går så altfor sent, skulle ønske jeg kunne bygge nytt:) .Og få alt ferdig med en gang:)
    Håper det gikk greit med vaksinen!
    Fortsatt god helg til dere!!
    Hilsen fra Vivian

    SvarSlett
  5. Håper ikke F fikk så mye ubehag utover kvelden da snuppa!
    Og deilig for N å få noen andre barn å leke med kan jeg tenke meg:-)
    Helt likt her på kvelden, alt er skittent og det hvite håret hans er helt grått av sand, jord og støv, hehe.... Like grining hver gang når vi skal vaske håret da, men det MÅ til, heheh...
    Håper dere har hatt en fin helg!
    SKal ut med Kristin og co & plukke blåbær idag vi da:-)
    Klem klem

    SvarSlett